sytuacja początkowa

Szczególnie materiały eksploatacyjne takie jak BHP, narzędzia czy części zamienne o nieregularnych, nie zawsze dających się przewidzieć wymaganiach odgrywają ważną rolę w zakupach firm. Brak poszczególnych elementów, takich jak ochronna odzież robocza lub odpowiednie narzędzia, nie tylko kosztuje Ciebie i Twoich pracowników dużo czasu i pieniędzy, ale także stwarza ryzyko wypadków.

Wyobraź sobie pilną pracę, którą należy wykonać na tej nocnej zmianie, a Twój pracownik potrzebuje specjalnej części zamiennej, aby ponownie uruchomić uszkodzoną maszynę. Ze względu na niezgłoszone wypłaty wymagana część pojawia się w zarządzaniu zapasami, ale kosz jest pusty.

BOOSTRACK z przyjemnością pomoże Ci uniknąć tych problemów.

Analiza przez BOOSTRACK

Nasz klient z Nadrenii-Palatynatu, którego podstawową kompetencją jako firmy technologicznej jest obróbka metali i tworzyw sztucznych, poszukiwał takiej optymalizacji. Zwłaszcza części typu C o dużej przepustowości muszą być zawsze dostępne we właściwym miejscu i we właściwej ilości. Dzięki dozownikowi BOOST.Tower firmy BOOSTRACK, nasz klient ma inteligentny AKL, który posiada wymagany materiał w magazynie we właściwym czasie, a także uruchamia automatyczne zamówienie, gdy zapasy się wyczerpią.

Dzięki dynamicznemu systemowi magazynowania w BOOST.Tower można przechowywać dużą liczbę różnych materiałów zgodnie z wymaganiami, nawet w małych ilościach. Ponadto istnieje zintegrowane zarządzanie narzędziami wypożyczania, ponieważ możliwe jest nie tylko usuwanie przedmiotów, ale także ich ponowne przechowywanie lub zarządzanie wypożyczonymi. BOOSTRACK opracował również szybkie napełnianie, które znacznie skraca ten proces dla naszych klientów.

realizacja

Nasz system wyjściowy BOOST.Tower łączy dobrze znane zalety popularnych automatów vendingowych z zaawansowaną technologią i innowacyjnym oprogramowaniem. System można elastycznie rozbudowywać i łączyć z naszymi urządzeniami IOT. Dostęp poprzez RFID może odbywać się w wielowarstwowym systemie autoryzacji. Wyświetlanie katalogów produktów w oprogramowaniu może być używane elastycznie i intuicyjnie. Ważnym punktem jest połączenie z istniejącym ERP. Wiele maszyn generuje tutaj tylko standardowy plik CSV i trzeba zainstalować złożone interfejsy. Nasz BOOST.Tower ma dostęp do szerokiej gamy formatów i zwykle korzysta z istniejącego interfejsu.

Eksploatacja i bieżąca optymalizacja

W tym projekcie dla klienta zastosowano 7 maszyn do wydawania towarów w głównym zakładzie w najróżniejszych częściach zakładu z ponad 70.000 2.300 wycofań rocznie. W zakładzie zatrudniającym XNUMX pracowników planowana jest kontynuacja lub rozbudowa projektu maszynowego. Usługa napełniania jest wykonywana około dwa razy w tygodniu przez przeszkolony personel naszego partnera Lingemann, aby zapewnić bezproblemową dostawę materiałów w zakładzie wielozmianowym.

Doświadczenie pokazało, że maszyny można niezawodnie napełniać tylko za pośrednictwem magazynu buforowego. Optymalne ilości do dyspozycji ustalamy indywidualnie z naszymi klientami i na bieżąco monitorujemy zmiany w wymaganiach, aby uniknąć nadmiernych zapasów lub braków.

Usunięte produkty są obliczane na koniec miesiąca na specjalnie skonstruowanej fakturze zbiorczej, w której wyszczególnione są zbiorczo własne centra kosztów i jednostki kosztowe klienta.

Wymierny sukces

Od wprowadzenia w 2015 roku wydania artykułów elektronicznych nasz klient odnotował 20% redukcję zużycia przechowywanych materiałów. Delegowanie jest teraz zautomatyzowane, a odległość, jaką pokonują pracownicy, została znacznie zmniejszona.