Nasz BOOST.Partner Firma Schachermayer udostępniła BOOSTRACK.System swojemu klientowi Eidenberger Möbel w celu digitalizacji dostaw materiałów oraz usprawnienia przepływu pracy i produkcji.

Wąskie gardła w dostawach, zawodne łańcuchy dostaw i wysokie koszty administracyjne zamówień obciążają cenne zasoby

Firma Eidenberger Möbel miała wcześniej problemy z wąskimi gardłami w dostawach i niewiarygodnymi łańcuchami dostaw, co prowadziło do dużego nakładu pracy przy zamawianiu i magazynowaniu materiałów. W związku z problemami zaopatrzeniowymi i zmianami w produkcji firma zdecydowała się na przejście z półfabrykatów na pełną produkcję własną. Spowodowało to bałagan przy zamawianiu i magazynowaniu, co kosztowało dużo czasu i nerwów.

Wymierny wzrost wydajności dzięki cyfrowym i niezależnym od dostawców dostawom materiałów

Jako dyrektor zarządzający Geralda Eidenbergera za pośrednictwem naszego BOOST.Partnera Schachermayera natknął się na BOOSTRACK.System, szybko dostrzegł potencjał optymalizacji systemu zamówień i oszczędności zasobów. Po intensywnych konsultacjach i przemyśleniach firma zdecydowała się na BOOSTRACK, ponieważ to niezależny od dostawcy i może być specjalnie dostosowany do wymagań stolarki.

System umożliwia każdemu pracownikowi łatwe i samodzielne zamawianie potrzebnych mu materiałów dostęp do wszystkich dostawców. W rezultacie firma była w stanie zrobić duży krok w kierunku zwiększenia wydajności, a pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do nowych możliwości. BOOSTRACK.System idealnie dopasowuje się do wielkości firmy i ogromnie pomaga każdemu w codziennym życiu.

YouTube

Pobierając film, akceptujesz politykę prywatności YouTube.
Więcej informacji

Załaduj wideo